-

 
 
 
 
hej bloggy!!! PJUH för nu är eran favvo-nolifare tillbaka vid tangentboret igen!!
 
 
idag vaknade jag försent för att gå till malerkursen så istället åt jag en (läs:tre) havrescones jag bakade natten innan. sen gjorde jag mig bekväm med tanken att jag skulle ta mig en uppfriskande joggingtur. joggar man mår man ju bra och det är väl en såndär långvarigt givande tröst istället för att ligga i fosterställning under sitt täcke och förbanna sig själv över att man inte klarar av någonting. dessutom låter det ju jävligt bra att säga att man var "ute å joggade". kom fram till att det att just kunna säga det är den viktigaste essensen i hela konceptet.  bestämde mig därför för att förbli loser även denna dagen också.

tack för att ni läser förresten fastän jag inte förstår varför. men ska glädja mig över detta när karman ger igen å jag föder fula barn
 
 
kära oslo-dagboken | | 2 kommentarer |
Upp