N

jaha okej nu är min tumme o pekfinger tillbaka vid skärmen igen


i sommar bor jag med denna fina lilla personen. hon heter nina siri och samlar på suddigummisuddrester och är min kusin.

efter jobbet cyklade jag vilse i en timme, väl hemma väntade nina. när nina var liten frågade hon ifall nötkött var gjort av ekorre. idag frågade jag nina när hon sa att "han har kick" ifall det var många som åkte kickbike här men kick är tydligen en app. 

vi stack ner till playan och tittade på andra tweenies som försökte knuffa i varandra i vattnet och vråla könsord åt varandra. nina hade glömt badkläder och jag hade mammas gamla bikinitrosa jag funnit och i ett svagt ögonblick resonerat "ja men varför inte tanga och lite sportigare look på bikinin för det passar nog denna finska pirogkroppen". kände mig obekväm

började tänka på hur jag en (och andra gånger) smörjde in mig ordentligt i hudkräm som gjorde mig brunorange, köpt ny bikini och rakad bort ca allt below the head för min skolklass skulle bada i en sjö samtidigt som en kille i en annan klass jag var kär i. jag har varit kär i många sen dess men saknar ofta dendär sortens kärlek en kände i sexan-sjuan

nu sitter jag med skäggig kropp på en strand. fick knäppa känslor som jag blev tvungen att stöta bort typ "jag är gammal" "allt är försent" "varför var jag inte poppis när jag va 12-13" "borde planerat denna don't care-attityd/look post livslång partner". 

nina frågade ifall hon fick bada i trosor och sport-bh så vi badade vid tweenisarna. sen skrattade vi åt att hennes trosor blivit lite genomskinliga utav vattnet. jag tycker om Nina så himla mycket
ktthll¨blgfddc | | Kommentera |
Upp