-----

hej det ær jag! jag har børjat hardcore-dagboka och någonstans dær lade jag denna blogg på en metaforisk hylla. jag mår bra ibland och ibland mår jag dåligt. blablabla!
 
 
 
 
nu ska jag bjuda på ænnu en lista som jag skriver før att førskjuta allt annat jag egentligen måste gøra. vi børjar dær tænker jag så får vi se
 

ALLMÄNT:

1. Namn? ylva 

2. Exakt ålder? – 22

3. Vart bor du? – oslo

4. Bor tillsammans med? – rongen, kim, mario

5. Husdjur? - nej

6. Färg på ditt hus? – grå

7. När är du född? – 5e oktober

8. Klass? – klassen classy

9. Vilket år tar du studenten? – 2011

10. Något jobb? – ja jag jobbar i fargeverkstedet på khio

11. När ska du sova ikväll? – sækert 03.00 jag ær dålig på sømn-grejen

12. Duschat idag? – nej :-)

13. Kramat någon idag? – nej :-)

14. Pussat någon idag? nej

15. Vad har du ätit? – 5 bacon och 1 macka

16. Dagens klädsel? – blå polotshirt, mkt kort svart kjol, knæstrumpor, mammas svarta kavaj, nils gamla gympapåse, moas gamla docs

17. Dagens smink? - mascara och pluppar under øgonen

18. Dagens sötnos? - eva i expeditionen

19. Dagens roligaste? - ingenting, jag har bara artighets-skrattat idag

20. Har du många vänner? – ja

21. Vem kramade du senast? – tor olav i fredags

22. Hur många har varit otrogna med dig? - en stycken

23. Vem pratade du med i telefon senast? – pontus!!!!! pontus ær så himla bra vill jag bara outa ut hær till mina kanske fem læsare

24. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - på den norska som jag inte orkar ladda længre ær det från jomikkel, på den svenska ær det från halebop som ønskade mig vælkommen till norge igår

SENASTE:

33. Personen du tänkte på? – therese før fem sekunder sen kanske

34. Drickan du drack? – drack chaite med øyvor och julie klockan tre

35. Gången du spydde? – ångest-spydde då nær jomikkel var i gøteborg i juni

36. Gången du grät? – førra lørdagen tok-græt jag

37. Pizzan du åt? – minns inte vilken men en på jærntorget en natt med folke och jomikkel

38. Gången du var i göteborg? – augusti 

39. Gången du var i stockholm? – augusti! då var jag i stockholm i typ fem minuter

40. Gången du var hög? – gillar inte knark 

41. Personen som såg dig gråta? – mamma och pappa kanske och høgst antagligen

ktthll¨blgfddc | | Kommentera |
Upp