27 28 29 30 31 32

 
 
det är inte fredag längre men jag tänkte skriva som att det är det.jag är jättefull och har sparkat ner rodendendronbuskar under min promenad hemåt. veckan har varit helt åt helvete och ikväll har jag varit på kunstpub på skolan och någonstans där förutom att mario är bäst på att hoppa ner för trappor ligger mitt behov av att sparka ner oskyldia lättskötta växter. 
 
fast jag vet inte när och var min ilska kom egentligen men är så jävla trött på det tydligt politiskt korrekta entablissemanget jag har lyckats kvota mig in i. det pågår dialogermellan fratmida auktoriteter men alla är rädda för att sticka ut på fel sätt och dessutom är man ju fruktansvärt cool och smart som ens har lyckats ta sig såhär långt.
 
jag vet inte hur länge till jag orkar smeka denhärutbildningens lärare och elever medhårs. allt här är inte fantastiskt bara för att det är en akademi, alla samtal ingår inte automatiskt en högre nivå bara för att det går att referera till andra konstverk. just nu vill jag knulla kunstakademins alla antagna elever i röven och jag hoppas att det svider för jag vill fan att ni ska förstå hur mycket det svider att gå denna utbildningen när man konstant måste påminna sig om vad konst egentligen är till för enligt mig
kära oslo-dagboken | | Kommentera |
Upp