borås

hej kompisar!!! eran skandinaviska hålor-worldie är tillbaka on keyboard igen 8) 8) 8) 8)) 8)
 
sitter på bussen till oslo igen och när någon började äta ett ägg kom jag å tänka på elin och därmed att jag kunde bottenskrapa ihop ett litet inlägg här. 
 
som tidigare nämnt var jag i borås idag.  gled runt i morfars bil med morfar + moa och tittade på stans muralmålningar. det är kanske svårt att inte vara satsig när man har en hel husfasad helt  för sig själv men ingn målning var egentligen så speciell eller fin. men det var fint att lyssna på finsk tango på kassett och skratta tyst åt morfars frekventa u-svängande och hoppiga bilkörande. innan vi promenerade bort till mormor fick jag en perfekt jacka av morfar och 10 paket kaffe! älskar den gubben.
 
hos mormor kollade jag, moa och mormor på när mamma dammsög mormors lägenhet. sen åt jag mig så mätt så jag somnade. sen åkte vi hem
 
nu tänker jag för första gången någonsin besöka en busstoalett. är mkt nervös för att det ska skvätta saker och har fortfarande inte accepterat att människospillet inte åker ner på marken nedanför bussen. wish
me luck! puss å kram
ktthll¨blgfddc | | En kommentar |
Upp