jaha

jaha. jag är på mitt jobb och ska vara här till klockan sex imorgon bitti. har svårt att hitta fokus, så jag har bestämt mig för att äta mat fastän pappa säger att det bara är puckon som äter under nattskift för en blir så trött då. tyvärr är lunchrummet upptaget av ett annat pucko, så jag vill vänta tills det är ledigt så jag får äta ifred. eftersom att jag har internet på min telefon igen, spenderar jag mkt av min vakna tid åt att stirra ner i den. jag har börjat följa sean banan med flera på snapchat så jag ska ha någonting att titta på. nio nya personer men det räcker inte. därför tänkte jag att jag skulle börja titta på denhär bloggen igen
 
 
i sommar leker jag naturskön eremit i norrland. första dagen jag kom hit så gick jag runt i huset och skrattade för allt utrymme gjorde mig nervös. i 3 dagar var jag rädd för potentiella spöken men tänkte att om jag städar upp efter mig så borde ingen haunta mig. i en vecka pratade jag även för mig själv för jag var rädd att min röst skulle försvinna, men nu har jag börjat jobba så jag hör mig själv prata varje dag och ganska ofta så svarar någon på mitt tilltal. det låter klyschigt men att svara "jaha/haha/okej/ja/nej" är folk i allmänhet ganska dåliga på här, jag jobbar i en gruva och har inte lärt mig alla arbetsuppgifter ännu. när jag kommer hem ligger jag i bäddsoffan som är min säng som är jättehård och sen målar jag lite och skriver lite och kollar ner mycket i telefonen. har skrivit ungefär 50 sidor på min bok men vet fortfarande inte vad den handlar om. jag köpte 3 tjejtidningar (alla som fanns) på konsum, men det hjälpte ingenting
 
nu ska jag kolla om matsalen är ledig. snakkes snart! /y
ktthll¨blgfddc, svappen-mappen | |
Upp